zondag 13 oktober 2013

'Noticebooks.



Notitie boekjes. Iedereen heeft ze wel, en allemaal voor een reden.
Waarvoor heb ik ze?

Vroeger toen ik net kon schrijven, was ik daar al volop mee bezig. Elk klein stukje waar ik iets op kon schrijven, schreef ik op. Ik kreeg altijd van mijn oma notitieboekjes, want ik had er nooit genoeg! En elk boekje ging wel vol, en vaak sloeg het nergens op wat ik schreef. Soms, al ik er weer eens in kijk, schaam ik me altijd voor wat ik heb ingeschreven. Ik gebruikte het vaak als een soort dagboek, maar die na een paar dagen weer ophield. Nu op het moment, mag er nog steeds niemand in lezen. Het was toen al zo persoonlijk, en met zo veel details, dat het echt beschamend is om aan iemand te laten zien. 

Nu heb ik nog steeds notitieboekjes, maar niet meer voor die reden. 
Ik gebruik ze om mijn ideeën voor mijn blog op te schrijven. Eerst wilde ik gewoon alles onthouden, maar dan bleef het de hele tijd door m'n hoofd spoken en kon ik me op niks anders meer concentreren. 
Dus had ik maar besloten om het op te schrijven. 





Die rechtse met de bloemetjes gebruik ik voor mijn blog, de middelste voor dingen die ik nog moet doen, en de linkse voor quotes die me te binnen schieten. (sorry voor de volgorde haha)...



Dit boekje komt uit Italië. Ze hebben daar heel veel winkeltjes met zulk soort boekjes. Er waren veel leuke, maar deze sprong eruit omdat het met katjes te maken heeft, ik ben namelijk dol op katten. 
Hier schrijf ik bijna elke dag een wijze zin op. Zodat als het 't even niet mee zit, dat ik daarin kan lezen waarom ik gewoon door moet blijven gaan. Ik schrijf er, als ik het niet vergeet, elke avond voordat ik ga slapen iets in. Ik heb nooit een moment gehad dat ik niet zou weten wat ik er in zou moeten schrijven!






'Onthoudt alleen de leuke dingen die je hebt meegemaakt, 
van de slechte heb je alleen maar pijn en verdriet. '





 



Dit was het alweer!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, 
en een fijne zondag!

















1 opmerking:

  1. Zeer herkenbaar! Ik heb juist mijn kamer opgeruimd en ik heb meer dan 10 van zulke boekjes gevonden, allemaal in gebruik voor het een of ander. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen