zaterdag 12 oktober 2013

Mijn week.


Het. Is. Weekend. 
En dat betekend:
uitslapen, bloggen, filmpjes kijken, foto's maken, en nog 
véél meer leuks!
Benieuwd naar mijn week? Lees dan snel verder!

Ik schrijf dit op vrijdag avond. Laten we beginnen bij vorige week zaterdag.

Een tijde terug maakte ik de opmerking 'ik heb zin in Stabrucks in Antwerpen'. Dus toen zei mijn moeder 'we kunnen zaterdag wel gaan hoor'. Dat hebben we dus ook gedaan. 
Ik had er super veel zin in. Maar toen werd ik wakker met onwijze misselijkheid. Ik dacht dat het de loop der dag wel over zou gaan, omdat ik dat wel vaker heb en dan gaat het langzamerhand weer over.
Dat was zaterdag niet het geval. Ik was er toch naar toe gegaan. Ik probeerde me sterk te houden om gewoon door te gaan. Toen was het ongeveer half 2. M'n moeder kreeg last van haar buik en hebben we weer besloten om weer terug naar huis te gaan. De terugreis viel niet mee. Het werd alsmaar erger en erger. Toen ik thuis kwam ben ik meteen mijn bed ingekropen en heb ik onwijs lang geslapen.
De zondag was het nog niet over. Ik was van plan om naar de sportschool te gaan, maar dat zat er niet in. 
Ik bleef de hele dag thuis om energie op te doen om de volgende dag gewoon weer naar school te gaan.

De maandag was ik nog steeds niet helemaal lekker, ik bleef een dagje thuis en dat deed me wel goed. Ik was wel even in de avond snel naar de sportschool gegaan, en dat was erg lekker.
Dinsdag was ik weer naar school gegaan. Ik merk altijd wel de dag nadat ik ziek ben geweest dat ik het toch altijd weer erg gezellig heb met m'n vrienden op school. Altijd lachen met hun! 
De woensdag heb ik altijd een lange dag. Les van 08:30 - 16:10. Ik heb het eerste uur frans, daarna nederlands, en daarna heb ik alleen maar blokuren. Eerst 2 uur geschiedenis. Wat mijn favoriete vak is en waar ik het beste voor sta. Het tweede lesuur daarvan gingen we weer een stukje verder kijken van de film 'Undergang'. Dat heeft met het einde van de tweede wereldoorlog te maken. Heftig, maar wel erg intressant! 
Daarna heb ik twee uur maatschappijleer, en daarna 2 uur gym. Aangezien ik in het laatste jaar zit, krijgen wij in plaats van gewoon normaal gym; sport oriëntatie. Dat is dat je om de 6 weken en ander soort sport doet. Waarbij je uit hele leuke sporten kan kiezen! Op het moment doe ik spel algemeen. Dan heb je elke les een ander soort spel waarbij je veel moet bewegen. 
Die avond waren mijn ouders op bezoek bij familie, mijn broer was trainen, dus ik was alleen thuis. Wel is lekker voor een keer! 
Donderdag begon ik lekker half 11. Vind dat altijd heerlijk om rond die tijd te moeten beginnen. Ik had niet zo'n heel lang dagje dus heb lekker geluierd. Daar ben ik altijd heel goed in. In de avond gingen m'n ouders uit eten dus moest ik voor m'n eigen eten zorgen. Ik heb gewoon soep gehaald en lekker aan mijn blog zitten werken met muziek erbij. Heerlijk!
Vandaag (vrijdag), begon ik weer half 11 (yeay!). Ik had maar 2 uur les, economie. Ik was dus 12:10 uit. Na school ging ik nog even naar de Primark, want dat is 10 minuten van mn school vandaan. Daar heb ik een aantal dingetjes gehaald. Niet heel veel, maar erg leuk! Na de Primark was ik naar huis gegaan en ben ik met moeders nog even ergens wat gaan lunchen. Was erg gezellig! Ik had een bananen smoothie met een broodje. Toen nog even naar River Island geweest, die nieuwe in het centrum van Rotterdam. (Later meer op mn blog over de aankoopjes!). 
Vanavond ga ik niet zo heel veel doen. Een filmpje kijken met wat lekkers erbij. Want, het weekend moet gevierd worden, hè?

De zaterdag en zondag zie ik wel wat ik doe...

Zo, ik ruik nu de geur van andijvie stampot. Ik ga afsluiten!

Dit was mijn week! Niet heel spannend, maar achja, mijn leven is ook niet heel spannend haha.
Hoe was jullie week?







Enjoy your weekend! x









Geen opmerkingen:

Een reactie posten