vrijdag 11 oktober 2013

'Automn', like or dislike?

 
Herfst;
- gekleurde bomen
-koude en regenachtige dagen
- knusheid binnen
- sweaterweather.
 
What do I think 'bout the automn?
 
 
 
Zelfs persoonlijk ben ik in de herfst altijd heel wisselend in hoe ik het vind. De ene keer vind ik die regen en kou vreselijk, en dan de andere kant vind ik het weer heel gezellig dat je dan lekker knus samen binnen zit.
 
 
Likes! :)
 
- In de herfst komen altijd nieuwe collecties van van alles. Zoals douchegels, geurkaarsen, parfums en ga zo maar door. De herfstgeuren vind ik altijd superlekker. Altijd zitten er van die warme tonen in, zaols appel, kaneel, lavendel etc, etc... Ik ben er altijd dol op en daarom ga ik zeker ook dit seizoen weer even langs Lush, om al alleen de heerlijke geuren te bewonderen!
 
- Ook komen er weer nieuwe collecties qua kleding. In het jaar zijn de collecties in  de herfst altijd mijn favoriet! Ik houd enorm veel van kleding combineren tot de perfecte outfit. Dan ga ik altijd met een goed gevoel de deur uit! Wat ook zo is, is dat je je goed voelt in je kleren, dat je dan veel vrolijker bent.
De kleuren van de kleding in de herfst vind ik fantastisch. Vooral mijn favoriet; bordeaux rood.
 
 
 
 
- Knusheid. Sowieso altijd een van de belangrijkste dingen om je goed te voelen in je huisje. Maar in deze periode is dat altijd een tikje meer. Ik vind het daarom ook fijn als ik gezellig een serietje zit te kijken met iemand die ik lief heb. Met kaarsjes aan, kopje thee erbij met een koekje, met 'n dekentje op de bank; en mijn avond kan niet meer stuk.
 
- De omgeving is zóóóóóó mooi. Gekleurde bomen, blaadjes op het pad, kastanjes. De perfecte modus om prachtige foto's te schieten ;)
 
Dislikes... :'(
 
- Ik heb er maar één. Regen en kou. Ik vind kou echt heel vervelend, iedereen denk ik wel, maar het irriteerd me soms een beetje. Schrale benen en lippen, jezelf vasthouden zodat je het idee hebt dat je het daar soort van warmer door hebt... En regen is opzich niet zo heel erg, maar het liefst fiets ik naar school. En dat is zeker wel 25 minuten fietsen, en als het dan onwijs hard stort, gaat dat over. Vind ik zo hinderlijk!
 
 
 
Conclusie; ik hou wel van de herfst. Elk seizoen heeft wel de positieve en negatieve kanten. Bij mij heeft de herfst meer positieve. Ik vind het dus helemaal zo vreselijk niet!
 
 
 
 
Geniet van je herfst!
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. Wat een sfeervol stukje! Ik ben in oktober geboren, echt een herfstmens dus. Ik moet altijd wel wennen aan de overgang van zomer naar herfst. Ik heb het licht nodig, dus als de dagen korter worden, gebruik ik soms mijn daglichtlamp voor extra energie. Verder houd ik met als jij van de knusheid in huis, met kaarsjes en zo. En ja, aan regen heb ik een hekel.

    BeantwoordenVerwijderen