maandag 14 oktober 2013

Maandag...


Maandagen... Niemand houdt ervan.
Even een kort artikel!



Maandag 14-10-'13. De ene keer vind je de maandag erger als de andere keren. 
Ik zie niet zo heel erg tegen morgen op (ik schrijf dit op zondag). Want ik ga morgen met mijn school paintballen ergens in Alphen aan de Rijn. Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me best leuk! 
Wat ik stiekem hoop, is dat ik met een paar van m'n vrienden in een team kom. Dat maakt het altijd een stukje leuker, vind ik dan. 
Het word een aardig lang dagje, van 08:15 tot 18:30. Door bikkelen dus! We gaan wel met school nog naar Maccie. Altijd goed, toch? 
Ik heb gehoord dat je bij paintball altijd met blauwe plekken thuis komt. Ik ben benieuwd hoe erg ik morgen onder zit. Maar ben dan wel mooi beschilderd ;-).


Wat ik nu aan het doen ben op mijn zondag avond?
Ik typ dit artikel, drink thee, luister muziek, en ga zo me lekker klaarmaken voor bed en dan ga ik op tijd naar bed. Ik ben de laatste tijd erg gauw moe dus moet m'n rust pakken. Misschien ga ik zo nog even een potje fifa spelen op m'n broer zijn ps3. Lachen altijd. 

Sorry voor zo'n kort artikel. Ik had niet iets spannends op het moment om te laten zien of vertellen, maar wilde toch wat online hebben. Er zijn zeker nog een aantal leuke artikelen in aantocht, dus hou mijn blog in de gaten!

Fijne maandag!

Hoe ziet jouw maandag eruit? Let me know!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten