woensdag 16 oktober 2013

Nivea Lip Butters




Vandaag mijn eerste review!
De koude dagen zijn er al, en we moeten eraan geloven. Maar velletjes aan je lippen zijn
zo vervelend! Daarom ben ik op zoek naar het beste lip product dit najaar. 
De nieuwe Lip butters van Nivea vandaag (:



vanilla & macadamia


Raspberry rosé



De verpakken vind ik er erg aantrekkelijk uitzien. Toen ik voor het schap stond, vielen ze me best wel op. Heel vrolijk, en je ziet direct wat er precies in zit. Handig!






 Het heeft een zeer handig formaat. Er zit redelijk veel in, en handig voor in je handtas! 
De textuur van de lip butters zijn heel fijn zacht. Je pakt er makkelijk een beetje uit,  niet dat gepriegel dat je 10 keer erover heen moet om voldoende product op je vinger te hebben. 
In de butters zitten voornamelijk Shea butter en Amandel olie

Doet hij z'n werk?
Ze doen uitstekend wat ze moeten doen. Het maakt me lippen zijdezacht en velletjes zijn verleden tijd. 
Ik ben er blij mee! Mijn favoriet is Raspberry Rosé. Lekker zoet, heerlijk voor de herfst en de winter.
Zijn ze de beste? Dat kan ik nu nog niet zeggen. Loop der tijd ga ik er nog een aantal testen, 
en over een tijdje zal ik dan een artikel plaatsen welke er bij mij op nummer #1 staat. Maar 
ik vind deze al heel fijn!




De Nivea Lip Butters zijn o.a. te koop bij Kruidvat voor €2,99
Ik zou zeggen, neem even een kijkje!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten