donderdag 17 oktober 2013

How to styl your Dr. Martens.



Hoi lieve lezers!
Vandaag een artikel over hoe je je Dr. Martens leuk combineert met je outfit.
Benieuwd? Kijk snel verder!





Ik laat je een paar outfits zien, en ik hoop dat je er wat van opsteekt!










Persoonlijk vind ik de tweede outfit het leukst, want 
dat zit lekker comfortabel en het ziet er ook nog is superleuk
uit met die shoes! 

Ik ben ook dol op de bordeaux rode Dr. Martens.
Ik heb een variant daarvan gezien bij de H&M, niet de echte,
maar ik ga zeker nog overwegen om ze te halen.
Ze kunnen je outfit helemaal afmaken.

En wat ik altijd zeg, een outfit is pas af met een paar leuke schoenen.
Je hebt er nooit genoeg. Alleen dan kom je in een dilemma met
welke schoenen je nou is zal aantrekken.
Tja, ieder voordeel heeft z'n nadeel, en ieder nadeel heeft z'n voordeel!




Ik hoop dat jullie 't een beetje leuk vonden!




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten