zaterdag 19 oktober 2013



Todat my week in pictures!
Enjoy.





Zaterdag was ik even met m'n moeder naar de mozaïek winkel geweest.
Ze heeft inmiddels al weer een werkje af haha.



Een van m'n lievelings eten: Broodje met roomkaas en zalm. Mmm! Nomnomnom.



Op zondag even langs bij opa!


Bij paintball. (links)



Ik had maandag een kort artikel online over wat ik die dag ging doen. Het was superleuk, maar paintball doet zo vreselijk pijn! Er was tegen mijn pink geschoten, en hij was helemaal dik geworden. Gekneusd. Het was echt niet prettig :'(.



Foto's maken en 'n artikel tikken. Inmiddels al online. Zie hier!


In het Kralingse Bos gewandeld en lekker een pannenkoek gegeten in het pannekoekenhuis.


Oeeeeeeeeeeeeeh.


It. Was. So. Good.


Deze kat wist het echt niet; 'zal ik wel naar buiten gaan, of niet?'. #dilemma 


Artikel schrijven op de bank. Komt morgen online!





Dit was mijn week alweer.
Hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. 
Fijn weekend!
XXX


























1 opmerking: