maandag 4 november 2013

Music of the moment.


Vandaag een artikel over de muziek die mij op dit moment aanspreekt!





Almost is never enough - Ariana Grande ft. Nathan Sykes.
Ik ken 'm al langer, maar ik heb dit nummer laatst weer herontdekt. 
And damn, so pretteh!



The Beatles - Help.
Dit is echt een klassieker.
Hij is zo geweldig en zing heerlijk mee!


Things we lost in fire - Bastille.
Bastille staat bekent om zijn mysterieuze muziek.
And I love this one!



Hey brother - Avicci
Ik luister deze altijd als ik een beetje druk wil worden.
Helpt altijd.



Close your eyes - Michael Bublé.
En ook deze heb ik herontdekt.
Zo mooi...



Same love - Macklemore & Ryan Lewis.
Dit is een van de mooiste nummers ooit uitgebracht...
Hij verveelt nooit.



The spark - Afrojack.
Ik vind dit het leukste nummer van hem.
Zo vrolijk en hyper!




Dit was het weer voor deze keer.
Hoop dat jullie het leuk vonden!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten