zondag 6 januari 2013

The vacation is over .


De vakantie is na vandaag weer voorbij. 
En wat was het snel gegaan... Het valt me op dat vakantie veel sneller voorbij gaat 
dan school. Maar ik zal vast niet de enige zijn haha.
Wil je weten wat ik heb gedaan in de vakantie?
Lees snel verder!



Ik ben de vakantie rustig begonnen. Ik heb de eerste paar daagjes niet onwijs veel gedaan.
Heb mijn moeder geholpen met de kerstboodschappen. We hebben op de eerste dag van de vakantie ook nog een kerstboom gehaald. Ja ik weet het, we waren erg laat.
Vind het altijd wel leuk om mee te helpen met de kerstboodschappen en het eten voor kerst klaarmaken. 

Op kerstavond kwam mijn opa eten. 'N potje Catan gespeeld (een bordspel). En onwijs lekker gegeten.
Want mijn moeder hè, kan magnefique koken ;-) 

1e kerstdag willen mijn ouders altijd alleen zijn met het gezin, dus mijn ouders, mijn broer en ik. 
Ik ging samen met mijn moeder en broer naar de film 'Live of Pi'. Grote aanrader.
Gezellig samen gecourmet. 
2e kerstdag kwamen mijn oom en tante. Was ook erg gezellig. 


Ben erg blij met mijn kerstcadeau'tje. 
'N hoodie van '010 isn't just a code'
Awesome!

Voor de rest in week 52 niet echt iets spannend's gedaan. Op de vrijdag kwam mijn nichtje logeren, samen met haar naar de ikea geweest, en even naar de stad. 

De dag voor oud en nieuw naar Delft geweest. Gezellig met de familie. 
Naar het Prinsenhof geweest, en onze traditie als we in Delft zijn: warme chocolade melk met slagroom drinken bij café Locus. Mjammie. 

Met oud en nieuw ben ik thuis gebleven. Ik heb niet veel speciaals gedaan. Beetje tv gekeken, wat oliebollen gegeten, en afwachten tot 00:00. 
Het was een geslaagde avond, ondanks dat er rond 00:31 brand was onder ons huis, maar dat vergeten we gewoon weer. (trouwens nog happy new year people x)

Ik heb mezelf vorige week al voorgenomen niks te gaan doen deze week. En daar heb ik me goed aan gehouden haha. Alleen mijn andere nichtje kwam logeren en voor de rest niks. Ik was begonnen aan deze blog, heb er veel aan gewerkt. Maar vond het wel super leuk om te doen! 

Nu is het zondag middag/avond 17:21. Morgen weer maandag. (Ja, wist je niet hè, dat na zondag maandag kwam).
Maar we gaan er in het nieuwe jaar weer gewoon kei hard tegen aan. 
Okal heb ik niet zo heel veel zin in school, het is wel weer leuk om mijn vrienden en vriendinnen weer te zien.
Ondanks ik niet veel heb gedaan, heb ik toch wel een geslaagde vakantie gehad! 
Ik hoop jullie ook. 

Veel succes op school of werk. You can do this, I know that darling. 

Thanks for reading!
XXXXXX





Geen opmerkingen:

Een reactie posten