zaterdag 2 november 2013

Lush gezichtsreiniger 'Ultrabland'


Vandaag een artikel over mijn eerste indruk van de gezichtsreiniger 
Ultrabland van Lush!



Dit is mijn eerste Lush product. Ik wilde al super lang iets van dit merk,
maar ik vond het altijd maar aan de scherpe prijs. 
Ik ben er superblij mee, en daarom laat ik jullie graag zien wat mijn eerste indruk ervan is!



'Een ultra-effectieve, ultrazachte reiniger. 
Deze rijke, zachte crème op oliebasis reinigt alle huidtypen grondig'.



Ingrediënten voor de geïnteresseerden.





Deze jongen is super zacht en je hebt maar een klein beetje nodig.
Zo doe je er erg lang mee. Dat is maar goed ook, want zo goedkoop is hij niet.






Hier heb ik hem op m'n gezicht in de ochtend. Dit was de eerste keer
dat ik hem gebruikte, maar je ziet er niet veel van. Je ziet een beetje dat m'n huid glanst, en 
natuurlijk als je m'n huid aanraakt is hij dan vettig, maar dat is vrij logisch.

Je moet hem in je huid masseren, even in laten trekken, en daarna 
eraf halen met een warm washandje.

Hij ruikt niet naar iets speciaals. Hij ruikt zelfs een beetje vies, maar dat is niet storend. 
Je kan hem 2 keer per dag gebruiken, s'ochtends om je gezicht te wassen, 
en s'avonds op je make-up ermee af te halen.

Zo voor de eerste indruk vind ik hem best fijn! Ik heb een gemengde huid,
op m'n wangen en voorhoofd is het droog, maar bij m'n slapen, neus en kin is het erg vettig. 
Best wel vervelend, maar hoop dus dat deze loop der tijd verbeterd!

Als ik het met een washandje eraf haal, en droog maak, voelt het gehydrateerd en erg zacht
Ik ben er erg over te spreken. 
Ik ben er blij mee!



Ultrabland is vanaf 45 gram verkrijgbaar voor €10,65,
uiteraard alleen bij Lush verkrijgbaar.




Bedankt voor het lezen!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten