maandag 21 oktober 2013

Aankoopjes begin oktober.


Hoi lieve lezers!
Een tijdje terug had ik verteld dat ik wat geshopt had.
Benieuwd naar? Lees dan verder.



Ik ben een week terug langs de Primark en de River Island geweest.
Laten we beginnen bij de Primark.


Pyama broek met hertjes: €8,-
(Deze zit zo lekker hè)



Een kleine sneek peek van m'n onesie. Later meer erover!





Deze heerlijke witte sjaal kan je outfit helemaal afmaken!
Deze was: €4,-


Jullie hebben dit shirt al gezien in m'n OOTD, en ik ben er verlieft op.
Ja, ik ben fan van the Beatles, anders kocht ik dit shirt niet. 
€10,-





Deze beker/mok heeft iedere blogger wel. Ik vond het met snorretjes, superleuk!
€3,-


Daarna was ik ook nog even bij de River Island geweest. 
Ze zijn duur, dus heb 2 kleine dingetjes!


Onder andere deze ketting. Ik ben er zóóóóóó verlieft op!
Dit schatje was €6,-




Ik hoor iedereen over hoe geweldig Reese's zijn. Ik was in april in London, maar had er toen niet aan gedacht. Nu zag ik ze liggen in River Island, en ik sloeg m'n slag. 
And damn, they are good...
€2,-



Dit was het weer!
Hoop dat jullie 't een beetje leuk vonden.

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten